קטגוריות
מחשבים

גוגל AdWords

גוגל AdWords – לאחר שזיהית את הקהל הרצוי, אתה מוכן להתחיל. מקום טוב להתחיל בו הוא עם מנהל המודעות של AdWords. בעת כתיבת כתיבה זו, Google AdWords חופשיים לשימוש, אך קיימות מספר אפשרויות שבהן באפשרותך להשתמש.

יצירת חשבון ללא תשלום מאפשרת לך לערוך מחקר מילות מפתח, לבצע ניתוח ולראות סטטיסטיקות אודות מסעות הפרסום שלך. אתה יכול גם להגדיר את עותק ההועק להצגה במנועי ההזנה החדשותית או במנועי החיפוש. אתה עדיין תחת "הנחיות תוכן", לכן היזהר עם מילות המפתח שלך ואל תגיד משהו שעשוי לפגוע בלקוחות המיועדים שלך.

בעת יצירת חשבון לראשונה, באפשרותך להגדיר חשבון AdWords ללא תשלום. אם אתה יכול להשתמש בו, זו תמיד דרך טובה להתחיל. הפונקציות העיקריות של AdWords הן כדלקמן:

קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO)

מנועי החיפוש המובילים של גוגל נשלטים על ידי גוגל. אם אתה מכיר את מילות המפתח הכלליות עבור החברה שלך, או עבור המוצר או השירות שאתה מוכר, באפשרותך להשתמש בכלים של Google כדי לגלות את הקהל הפוטנציאלי אליו תוכל להגיע. באפשרותך להוסיף ידע זה לחשבון ללא תשלום שלך, ולהפעיל מחקר מילות מפתח עבור כל משתמש פוטנציאלי כדי לראות אילו מילות מפתח נמצאות בחיפושים ביותר, ואיזה חדש ל-Google.

אקטואלי

יש לך הרבה אפשרויות בחירה במונחי מילות מפתח. אם ברצונך שמילת מפתח תתאר את העסק שלך באופן כללי, באפשרותך להשתמש ב"עסק". אם אתה רוצה למקד נשים, אז "נשים" יכול להיות בחירה טובה. עם קטגוריות מרובות, באפשרותך לעשות שימוש ב"עסק" מבלי לדאוג שהמתחרים שלך ישתמשו בו עבור מילות המפתח שלהם.

סוגי מוצרים גוגל AdWords

באפשרותך לפלח אנשים שמתעניינים בקטגוריות מוצרים מסוימות, לדוגמה "ספרים". כדי להשתמש בפונקציה זו, עליך ליצור מילת מפתח מותאמת אישית ולהוסיף את המוצר לכותרת. בנוסף, באפשרותך להוסיף מילת מפתח משנית עבור אנשים ש"מתעניינים" במוצר שלך, כדי למכור להם אותו.

באפשרותך גם להשתמש בקטגוריות מוצרים אחרות, כגון "מחשבים נישאים", כדי לפלח קונים של מחשבים נישאים.

גוגל AdWords

אזור גיאוגרפי – גוגל AdWords

באפשרותך גם להשתמש פילוח גיאוגרפי. חיפוש של "מוביילים" יראה מותגים ומוצרים שונים, ואתה יכול לפלח את החיפוש שלך למדינה ספציפית.

כדי להשתמש בפונקציה זו, עליך לבחור "משתמשים" בחשבון שלך ולאחר מכן "חיפוש לפי מדינה" או "גאוגרפי !.!.!ה".
אל תקנה אפשרות זו אלא אם כן אתה מבין איך זה עובד. גם אז, זה לא יהיה יעיל כמו שזה יכול להיות. הקפד להשתמש בו אסטרטגית ובטיפול.

בשביל מי זה !.!.!?
כאשר אתה מתכנן ליישם את מסע הפרסום שלך, עליך להיות בטוח שאתה מתמקד באנשים הנכונים. זהו התקציב שלך, אבל אתה לא מחפש למכור מוצרים לציבור הרחב. עליך להחליט מי הם הלקוחות הפוטנציאליים שלך, ולאחר מכן להפוך את הקמפיין שלך ל-buy-in מעוגל ויעיל עם אנשים אלה.

קבל לדעת מה יש בביקוש ובתקציב של משתמש פוטנציאלי. יש שוק ענק זמין לך, אבל אתה צריך להיות מוכן לקחת את הזמן כדי לקבל את זה נכון. אל תהססו לעבוד עם מומחה. אם אף אדם אינו משתמש כבר בסוכנות, עליך לשקול לשכור סוכנות שתעזור לך באסטרטגיה שלך.

 

לעוד כתבות בדף הבית: www.s-guster.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *